2012. január 20., péntek

Hajcihő

Már jó ideje növesztem a hajam. Ezt úgy képzeljétek el, hogy 2 éve decemberben levágattam nagyon rövidre, fel is borotváltattam, imádtam, de aztán jött a szikra, hogy meg akarom növeszteni. Na ez azóta tart :)

Alapesetben ilyen a hajam:
(Szilveszteri kép) 

Ez alatt a két év alatt annnnnyiszor játszottam a gondolattal, hogy póthajat vegyek...aztán mindig lebeszéltem magam, mondván, hogy nagyon mű, nagyon látszik, hogy nem az enyém, amúgy is drága és a fene tudja mit csinál a saját hajammal. 


Aztán 2 hete nézelődtem e-bay-en és rátaláltam a tökéletes megoldásra :) 
Linkelem az eladót, hátha valakit érdekel a dolog: Ő lenne az
(Remélem működik a link....) 

Na szóval egy hete rendeltem tőle 70gramm 18 inches felcsatolható világosbarna hajat. Olvastam a feedbackeket és elég jókat írtak róla, most is csak egy negatívja van szegénynek de nem értem miért :( Na de a lényeg, hogy tegnap megérkezett a kis csomagom és innentől kezdődött szerelmünk. 

Elsőre elég gagyin sikerült feltennem, kétségbe is estem nagyon. Ha nektek egy kicsit több eszetek van mint nekem, akkor kapásból két csomagot rendeltek, az is csak 30 font és 140 gramm már tuti szép eredményt hoz. 

Mivel ez 100% emberi haj, így egyből nekiestem a hajsütővasammal - itt egyben tartanék egy Babyliss Curling Wand reklámot is. 

Na és akkor most jöjjenek a képek :) 

<3



Így néz ki felrakva maga a tincs

A Babyliss hajsütőhöz hozzáfűzném: van egy rossz tulajdonsága, forró :D szóval ha a homlokotokhoz nyomjátok, akkor pont ugyan olyan szép sebetek lesz mint nekem ;) 

Amint láthatjátok, a vége felé igencsak elvékonyodik, de persze akinek kevesebb haja van mint nekem, annak nem hiszem, hogy baj lenne. Nekem rengeteg hajam van, lehet még a 200 grammot is elbírná. 

A viseléséről: nagyon egyszerű feltenni, kb 3 perc alatt megvan. Nagyon tartós, mivel bent kellett ma aludnom munkában így vele aludtam, és reggelre meg sem mozdultak a csattok, nem is túl nagyok így nem is volt kényelmetlen. Még most is fent van :) 

Egyetlen bajom vele a mennyisége, kevés a 70 gramm, szóval ne sajnáljátok a pénzt és rendeljetek 2 csomaggal. 

Azt hiszem ennél jobb megoldást nem is találhattam volna, bármikor levehetem, felrakhatom, nem roncsolja a hajam, egyáltalán nem látszik, hogy mű lenne és 15 font nagyon jó ár érte. 

A cél egyébként ez lenne. Remélhetőleg még egy csomaggal ilyen is lesz :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése