2012. január 13., péntek

Kedvencek

Mindenképp akartam csinálni egy "Kedvencek" postot, mivel olyan kincsekre akadtam az utóbbi hónapokban, hogy ezt meg kell osztanom veletek :)



2011 ősz/tél kedvencek


Az első csapat:

Nizoral korpásodás elleni sampon: Sajnos nagyon száraz bőröm van és ez így van a fejbőrömmel is. Évek óta küzdök vele, eddig nem találtam megfelelő sampont és most vééégre megvan. A kiszerelés elég pici, 60ml, az ára ehhez képest Ł6. Egy hajmosáshoz nagyon pici kell, gyorsan habzik de vigyázni kell vele, nagyon szárítja a hajat, szóval csak a fejbőrre kéne kerülnie. Nekem 2 mosás után elmúlt a korpásodás, 3 mosásonként használom újra, hogy tuti ne jöjjenek vissza a fránya fehér pelyhek. 



Tangle Tweezer: aki olvas angol blogokat, az biztos találkozott már ezzel a kis gyöngyszemmel. Elképzelni sem tudtam, hogy milyen csodát tud tenni egy szimpla műanyag fésű, hogy megér Ł12-ot. Írták róla, hogy fényesebb a haj, gyorsabban kibontja a legrosszabb gubancokat is, nem hullik a haj annyira vele....ÉS IGEN, ez mind igaz! Nincs is mit hozzáfűznöm, imádom! Az árát sokallom, nagyon, de akinek problémás haja van annak megéri. 


A fogak változó méretűek, egyik rövid másik hosszabb, szimpla műanyag. Nagyon jó használni, teljesen marokra áll :D A kis fedője pedig szerintem nagyon praktikus, viheted magaddal bárhova. 

Soap & Glory Glad hair day Sampon: Eddig is imádtam a Soap&Glory termékeket, de ha lehet mondani most teljesedett ki a szerelmünk, mivel a drága férjecském volt olyan kedves és Karácsonyra megajándékozott a legnagyobb ajándék csomagukkal (külön postot érdemelnek....) Mint már írtam rengeteg problémám van a hajammal, nemcsak a fejbőröm száraz de a hajam is, mindig teszek rá balzsamot, hajvégápolót, de akkor is...Na ezzel a samponnal nem szárad ki a hajam annyira, nem kell rá annyi kondicionálót tenni mint ezelőtt és az illata is isteni. A kiszerelés nagy, 250ml-es, minden hajtípusra ajánlják akár mindennapi használatra. Én hiszek nekik.

Soap&Glory Pulp Friction Testradír: Hát igen a száraz bőr megint. Őt hetente egyszer használom, nem  szárítja tovább a bőröm de az elhalt hámsejteket eltávolítja. Az illata emlékeztet egy régi rizses-kókuszos  Avonos arcradíromra, de a cimke szerint egyik sincs benne :) A kiszerelés ennél is nagy, 250ml.


Második csapat első része

Eos ajakápoló: Őt sajnos nem lehet még nálunk sem kapni, ebayről rendeltem, már másodszorra. Igen-igen, a száraz bőröm....Rossz szokás, mindig csipkedem a szám ami ettől szörnyen néz ki. Sebes, száraz, cserepes, nem szép, nah. Ez a balzsam nagyon jól bevállt nekem, igaz néha mást is használok, de ez a legjobb eddig a számnak. Azt vettem észre, hogy ha sokáig használom ugyanazt az ajakalzsamot akkor egy idő után nem hat....ezért használok mást is, amúgy nem tenném :) Az illata nagyon finom, ez nyári gyömölcsös. A használat nem egyszerű a kerek formája miatt és nagyon gyorsan fogy, de lehet én használom túl sokszor :)

Maxfactor Masterpiece Szempillaspirál: Imádom! Gyönyörű hosszú fekete pillákat csinál, semmi negatívat nem tudok róla mondani. Egyáltalán nem csomósodik és nem is kopik sokat.

Miss Dior Chérie: A legkedvencebb parfümöm a világon, isteni illata van, pont ahogy szeretem. Mellesleg ugyan ilyen illata van a Soap&Glory tusfürdőmnek :) 

Dodo 3W Clinic Powder: Ezt a Mikulás hozta, azóta minden nap használom. Először harcoltam a púderszivaccsal, de mostmár csak azzal használom. A színe nagyon enyhe, igazából alig látszik, hogy van valami az arcomon, de mégis porcelánbőröm lesz tőle. A kiszerelés óriási, szerintem az elkövetkező 10 évre elég lesz. Szintén ebayről rendeltem, egyenesen Hong Kongból :) 



És akkor a második csapat 2. fele: 


Missha Perfect Cover BB Krém #21: Őt már kb fél éve használom, látszik is rajta, hogy nem sok van már benne. Swatcokat már milliót láthattatok róla, szóval ezzel nem fáradtam :) Azt kell hogy mondjam, hogy lehet nem a legmegfelelőbb választás száraz bőrre, de amikor épp jó állapotban van az arcbőröm akkor nagyon jól működik nekem is. A színe nagyon világos (hiporeklám vagyok), az illata finom, az állaga elég sűrű, mégis 1-2 pumpálással lealapozhatod az egész arcod. Én kézzel szoktam felvinni, de jól működik szivaccsal és ecsettel is. A fedése nagyon jó, én nem is használok mellé korrektort, csak nagyon ritkán, minden bőrhibámat elfedi és szép porcelánbőrt csinál. Csak ajánlani tudom :) 

Zamian Gold Cacao Chocolate maszk: Megint a száraz bőröm köszön vissza :) Ez a maszk életmentő lehet! Nem elég  hogy isteni zabálnivaló csoki illata van, még aranypor is található benne, meg persze mindenféle ápoló, gyulladáscsökkentő összetevők. 
Az első tapasztalatom nem volt túl jó, szörnyen kipirosodott az arcom tőle. Olvastam több blogban is, hogy ez normális, úgyhogy újra próbálkoztam. Második alkalommal már működött a dolog, semmit nem éreztem és nem is látszott semmi, a bőröm viszont sokkal puhább lett. A tubus egyéként 150grammos, ami egy időre biztos elég lesz, bár elég sokat kell belőle használni, hogy az egész arcod egyenletesen elfedje. 


Hát ennyi lenne fiúk lányok, ők a legkedvencebb szépségápolási termékeim, nemsokára jövök egy második résszel :)  



3 megjegyzés:

  1. eddig onnan csak kétszer rendeltem ezt az ajakápolót, de egyébként mindenhonnan szoktam rendelni és nem szokott probléma lenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .nalad az USA cuccokat nem szoktak levamolni? utoljara egy 20 dollar+ 22 dollar postakoltsegre raraktak 7 font adot es a parcelforce meg 13.50 kezelesi koltseget. grrrrr..

      Törlés