2012. január 14., szombat

Sigma ecsetek - sokadik felvonás :D

Tudjátok már kb 2 hónapja kiírtam, hogy eladom a kárpótlásul kapott Sigma ecseteimet. Na sikerült is eladnom,  ebayen megvette egy lány Ł70-ért, örültem is nagyon, fel is adtam neki másnap. 1 hét múlva jött a levél, hogy még mindig nem kapta meg a csomagot, hol van már? Anglián belül kb 3 nap alatt meg kellett volna kapnia, úgyhogy eléggé csodálkoztam és a biztonság kedvéért elkértem a címét megint. Ééééés itt derült ki, hogy nem változtatta meg az ebay rendszerében a lakcímét költözés után, így a régi címére küldtem el a csomagot. Szerinte ez 100%-osan az ÉN hibám, mert szerinte már az új címe van a rendszerben. Igaz, hogy email referencia számmal tudtam bizonyítani, hogy rossz címet kaptam, az Ebay mégis elrendelte, hogy fizessen vissza neki a pénzt....Szerencsére pár nap múlva vissza is ért a csomagom, mivel senki nem vette át, szóval jól állok csak pont megint el kell adnom őket :D

Szóval itt a link, ha szeretne valaki licitálni rá:
Sigma Make me blush

Az ecsetek vadi újak, még ki sem vettem őket a zacskójukból. Az aukció 6 nap múlva jár le, hajrá :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése